Alla inlägg under december 2009

Av Sara Persson - 6 december 2009 13:31

just nu sitter jag hemma hos mamma o pappa då. det var mennigen att jag skulle plugga, men jag orkar bara inte, jag har ingen ork för att skriva på engelska just nu..


i torsdag var jag till saco mässan med skolan, det var intressamt och man fick mycket att tänka på..


min plan för framtiden är att flytta härifrån, så jag ska söka till högskolan i gävle, universititet i uppsala samt universititet i stockholm. min största dröm är ju att komma in i stockholm, men det är ju inte bara jag som avgör det.. men jag har börjar kollat lite bostäder och redan i april när jag har sökt så måste jag börja söka bostäder lite överallt..


eftersom att jag vill in på socionomutbildningen så krävs det att jag har G i svenska A och B, engelska A, matte A och B och samhälle A..

jag har G i de flesta ämnena, det är bara matte B som jag måste försöka fixa nu, men det är ju så svårt.. men jag SKA in!!¨

Annars har jag en reserv plan och det är att om jag inte klarar matte B så går jag komvux samtidigt som jag läser en kurs på 7,5 hp så att jag kan söka till nästa höst eller varför inte, till våren..


Så håll tummarna för mig gått folk!


<3

Av Sara Persson - 2 december 2009 13:02

man läre väl uppdatera lite här också då :P


Just nu sitter man i skolan i datasalen och ''pluggar'' lite, jag vill ha lov nu, jag räknar ner för varje dag.

imoron åker jag till stockholm då och kolla lite utbildningar på saco mässan i älvsjö.. vi ska åka från skolan kl 7.00 och kommer tillbaka vid 17.00 tror jag, drygt att sitta i buss i flera timmar så måste komma ihåg att ta med mig mp3n och köpa något som jag kan äta under vägen..


ikväll ska jag städa igen då, men david är ledig idag så jag hoppas att han följer och håller mig sällskap. snart får man väl pengarna för att man har städat så då kan man köpa julklappar åt david och världens gulligaste felix (min systerson).


får se om jag ska till kostrådgivaren på fredag, då kommer jag väl få skäll, för jag har fuskat så mycket så jag tror att det inte kommer synas nå resultat


idag har jag och david varit tillsammans i 2 år och 6 månader. yeah, jag älskar dej habibi!


Ne, nu läre man väl göra något iaf..

puss hej <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards