Direktlänk till inlägg 2 december 2009

skolan

Av Sara Persson - 2 december 2009 13:02

man läre väl uppdatera lite här också då :P


Just nu sitter man i skolan i datasalen och ''pluggar'' lite, jag vill ha lov nu, jag räknar ner för varje dag.

imoron åker jag till stockholm då och kolla lite utbildningar på saco mässan i älvsjö.. vi ska åka från skolan kl 7.00 och kommer tillbaka vid 17.00 tror jag, drygt att sitta i buss i flera timmar så måste komma ihåg att ta med mig mp3n och köpa något som jag kan äta under vägen..


ikväll ska jag städa igen då, men david är ledig idag så jag hoppas att han följer och håller mig sällskap. snart får man väl pengarna för att man har städat så då kan man köpa julklappar åt david och världens gulligaste felix (min systerson).


får se om jag ska till kostrådgivaren på fredag, då kommer jag väl få skäll, för jag har fuskat så mycket så jag tror att det inte kommer synas nå resultat


idag har jag och david varit tillsammans i 2 år och 6 månader. yeah, jag älskar dej habibi!


Ne, nu läre man väl göra något iaf..

puss hej <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Persson - 6 december 2009 13:31

just nu sitter jag hemma hos mamma o pappa då. det var mennigen att jag skulle plugga, men jag orkar bara inte, jag har ingen ork för att skriva på engelska just nu..   i torsdag var jag till saco mässan med skolan, det var intressamt och man fic...

Av Sara Persson - 27 november 2009 08:18

Sitter i datasalen med anneli, bella och matilda, vi har engelska b, så det blir att plugga och lyssna på julmusik.. Ska skriva lite småuppsatser på engelska :/   Jaha, på söndag är det första advent då och då ska jag och mitt UF företag stå på...

Av Sara Persson - 25 november 2009 20:38

Jaha, då har man jätte ont i örat då.. fan vad tjatig jag är men jag har ont, om det inte blir bättre i helgen så måste jag nog åka till läkare på måndag och kolla upp om det är inflammation på trumhinnan, igen!!   det har varit väldigt slappt i ...

Av Sara Persson - 24 november 2009 22:47

Alltså vi kan fa skaffa ett zoo här hemma! för i somras hade vi mycket myror vid ett fönster, nu i höst har vi haft problem med råttor och idag hade jag först en spindel på min filt och sen var det en i köket! gud vad jag hatar dessa äckliga djur, ...

Av Sara Persson - 23 november 2009 14:08

Idag i skolan har alla varit lite små putt, men det har ju hänt lite tragiska saker i helgen så jag kan förstå att dom inte mår så bra.. jag vill inte, på grund av respekt till olika människor, skriva vad som har hänt, det kan vara känsligt!   Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards